TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Wednesday, May 18, 2011

PANITIA SEJARAH TERBAIK STPM 2010 (TOKEN AWARD FOR THE EXCELLENCE)

Ipoh, Rabu: 18/5/11; 14 Jamadil Akhir 1432

Antara pengisian program sambutan hari guru di SMK St Michael, Ipoh (SMI) ialah jamuan untuk guru dan kakitangan. Turut sama diraikan ialah guru yang telah berpindah sekolah. Hadir sama ialah Yang Di-Pertua PIBG dan jawatankuasa.
Haji Sidik (GK Bahasa) menyapa En. Zumairi dan Ustaz Syakir yang telah berpindah sekolah. Kelihatan sama ialah En. Mohd Zahir, PK Pentadbiran.

Sebelum jamuan bermula, sesi penyampaian sijil kepujian dan hadiah wang tunai disampaikan kepada panitia mata pelajaran terbaik PMR, SPM dan STPM. Sebanyak 9 anugerah, iaitu kedudukan pertama hingga ketiga diberikan. Panitia Bahasa Melayu yang turut dianggotai oleh penulis blog (PB) meraih pencapaian kedua terbaik PMR.
ketua panitia sejarah tingkatan 6 menerima anugerah

Panitia Kemahiran Hidup muncul sebagai panitia terbaik PMR, manakala Panitia Sejarah mengungguli carta pencapaian SPM 2010. Bagi pengajian prauniversiti tingkatan 6, Panitia Sejarah yang dianggotai oleh Puan Hajjah Zaleha dan Encik Shahruzzaman dinobatkan sebagai penerima anugerah pencapaian terbaik.
acara potong kek oleh En. Phoon Chong Chee (pengetua) dan En. Joseph Michael Lee (PIBG) 

Sebagai simbolik sambutan, PIBG telah bermurah hati menghadiahi kek khas hari guru. Ucapan alu-aluan disampaikan oleh pengetua SMI.  Majlis yang bermula kira-kira pukul satu petang berakhir 40 minit kemudian.

No comments:

Post a Comment