TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Sunday, May 12, 2013

TERIMA KASIH CIKGU AZMIR (INSPIRATIONAL TEACHING MAKE SENSE)

Ipoh, Jumaat: 3/5/13 = 22 Jamadil Akhir 1434

Murid yang sedia baik dan datang daripada latar belakang keluarga yang baik memudahkan tugas guru. Sebaliknya, murid yang bertingkah laku lencongan dan datang daripada keluarga yang kurang kasih sayang menjadikan tugas guru semakin penting. Falsafah itu menjadi pegangan Cikgu Azmir, guru ganti kepada Puan Seri Ayu yang bercuti selama dua bulan.
tugas guru bukan sekadar di bilik darjah

Cikgu Azmir ialah siswazah biologi (B.Sc. Hons) dari Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) yang tersenarai sebagai antara 50 buah universiti terbaik dunia dalam pengajian sains dan teknolgi. Beliau juga sudah menyiapkan kajian untuk ijazah sarjana (M.Sc) dan bakal menghadiri majlis konvokesyen sekali lagi. Cikgu Azmir juga sedang berusaha untuk mendapatkan tajaan untuk pengajian ijazah doktor falsafah (Ph.D) sebagai tiket untuk menyertai dunia akademia dan penyelidikan.
tanda kenangan dari kelab staf

Pengalaman selama dua bulan sebagai guru ganti cukup berharga sebagai bekalan kerjaya sebenar masa hadapan Cikgu Azmir. Kelab Staf menerusi Ustaz Suhaimi selaku presiden menyampaikan oleh-oleh kenangan buat Cikgu Azmir. Warga SMK St. Michael, Ipoh (SMI) mengucapkan selamat maju jaya kepada Cikgu Azmir dan beroleh kesejahteraan dunia akhirat hendaknya, amin...

No comments:

Post a Comment