TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Friday, September 20, 2013

CIKGU VARUSAI AKHIRI LATIHAN INDUSTRI (LOVING THE ALMA MATER)

Bidang pengajian Encik Varusai Mohamed bin Abdul Kader, 24, ialah sains sukan yang merangkumi kursus pengurusan sukan, kejurulatihan, fisioterapi, undang-undang, pemasaran, teknologi dan sebagainya. Beliau ialah bekas Michaelian sebelum menyambung pengajian di Universiti Malaya. Malah, kebanyakan cikgu beliau masih ada di SMI seperti Cikgu Helmi, Cikgu Adi dan penulis blog sendiri.
Encik Varusai tetap memilih SMI walaupun hampir semua rakan sekuliah memilih organisasi yang lebih besar dan komersial. Beliau berjaya meyakinkan pentadbiran SMI bahawa pendidikan dan sukan juga suatu industri dalam kerangka yng lebih kudus dan luhur. Penolong Kanan Hal Ehwal Murid, Drs. Rajendran Naidu a/l Kannayar menemui Encik Varusai untuk mengucapkan terima kasih dan selamat maju jaya.
Encik Varusai memulakan latihan industri di SMI mulai 1 julai yang lalu dan berakhir hari ini (20/9/13). Beliau menggunakan input pengetahuan dan kemahiran terkini sains sukan bagi membantu panitia pendidikan jasmani dan pendidikan kesihatan (PJPK) yang diketuai oleh Cikgu Helmi (gambar di atas). Encik Varusai bersedia untuk datang semula apabila berkesempatan justeru di SMI beliau memperoleh pengalaman pembelajaran yang sangat diperlukan ... 

No comments:

Post a Comment