TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Sunday, November 9, 2014

CIKGU SHAHID AKHIRI PRAKTIKUM DI SMI (GOOD BYE, GOOD GUY)

Ipoh, Jumaat: 8/11/14 = 15 Muharam 1436

Setelah hampir empat bulan, Encik Muhamad Shahid bin Suhaimi, 27, akhirnya selamat menjalani latihan mengajar di SMK St. Michael, Ipoh (SMI). Beliau melapor diri pada 14 Julai dan tamat latihan pada pagi ini. Dua bulan berikutnya, Encik Shahid akan menjalani pula latihan industri di Pusat Giat Mara, Ipoh.
sudut istimewa guru pelatih

Encik Muhamad Shahid ialah pelajar fakulti pendidikan, Universiti Pendidikan Sultan Idris, Tanjung Malim (Upsi). Pengkhususan pengajian beliau ialah Teknologi Maklumat. Guru pembimbing (mentor) di SMI ialah Cikgu Naizatul Aslamiah, selain pertolongan Cikgu Leela Devi dan guru ICT yang lain.
dari kiri: Cikgu Ibrahim, Haji Zulkifli, Cikgu Samsudin,
Cikgu Abdul Kadir, Cikgu Shahid, Cikgu Hasrul

Cikgu Shahid cepat menyesuaikan diri, serta tidak kekok untuk berinteraksi dengan warga SMI, sama ada guru, pentadbir, kakitangan dan murid. Tambahan pula, salah seorang guru di SMI, Cikgu Zulkefli Sulaiman, pernah bertugas di SMK Seri Ampang, Ipoh ketika beliau masih bergelar budak sekolah di sana. Terima kasih Cikgu Muhamad Shahid bin Suhaimi atas segala bakti dan sumbangan, khususnya terhadap proses pembelajaran murid di SMI ...

No comments:

Post a Comment