TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Tuesday, March 29, 2011

DEBAT BAHASA MELAYU SMI KE SEPARUH AKHIR (SMI SET CLASH WITH MGS TEAM)

Ipoh, Selasa: 29.3.2011 / 24 Rabiul Akhir 1432

SMK St. Michael, Ipoh (SMI) berpeluang menebus kekalahan tahun lalu kepada lawan yang sama, SMK Perempuan Methodist, Ipoh dalam pertandingan bahas ala parlimen zon 2 Kinta Utara. Sebagai tuan rumah, barisan pembahas yang diketuai Dheseegan dari 5S6 dijangka memiliki kelebihan psikologi. Petang tadi, SMI berjaya melepasi saingan pusingan awal dengan menewaskan SMK Teknik Lebuh Cator, Ipoh.
pembahas MGS sedang berhujah

MGS pula berjaya mengatasi pasukan SMK Seri Intan. Sementara itu juara bertahan, SMK Anderson mendapat bye dan bakal berentap dengan pasukan SMK Main Convent. Pasukan yang berjaya ditewaskan oleh Convent ialah Sam Tet.
pasukan bahas SMI memberi perhatian kepada hujah TLC

Pusingan awal membahaskan usul "Internet membawa manfaat kepada masyarakat". Pusingan separuh akhir yang dijadualkan pada petang Khamis ini akan membahaskan usul "Pertanian memantapkan ekonomi negara". SMI yang bertindak sebagai pembangkang ketika menetang Teknik Lebuh Cator kini akan bertukar kepada peranan kerajaan untuk berhadapan dengan MGS yang menggalas tugas kepembangkangan.

Pertandingan akhir Zon 2 Kinta Utara dijadualkan pada hari Isnin, 4 April ini mulai pukul 8.30 pagi. Juara akan mewakili zon ke pertandingan peringkat daerah. Tugas penulis blog (PB) sendiri ialah sebagai jurulatih speaker persidangan dan menyampaikan taklimat hakim...

1 comment:

  1. Kelebihan psikologi apa , cikgu ? Saya dan pembahas lain hanya "messenger " sahaja . Ilmu itu datangnya daripada cikgu . Kami sekadar penyampai sahaja .

    ~ Dhesegaan

    ReplyDelete