TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Thursday, April 5, 2012

PENOLONG KANAN DILAMAR BAINUN (MR ZAHIR TRANSFERRED)

Ipoh, Rabu: 4.4.12 / 13 Jamadil Awal 1433

"Jodoh" Encik Mohd Zahir bin Ramli sebagai Penolong Kanan 1 (Pentadbiran dan Kurikulum), SMK St. Michael, Ipoh (SMI) tidak begitu panjang. Baru setahun di SMI, beliau harus bergerak pula ke sebuah lagi sekolah kawalan (JPN) yang sudah bersiap sedia untuk pencalonan sekolah berprestasi tinggi (SBT), iaitu SMK Raja Permaisuri Bainun, Ipoh. Di sana, En. Zahir bakal bergandingan dengan En. Jasmi, pengetua, bagi membawa Bainun ke mercu kejayaan yang lebih tinggi.
upacara memotong kek kenangan

En. Zahir mengakui bahawa sudah menjadi pembawaan beliau yang tidak banyak bercakap, sebaliknya lebih senang berhadapan dengan skrin komputer. Sebenarnya, beliau memanfaatkan kepakaran multimedia semasa pengajian di peringkat sarjana di UKM antara 2003 - 2005 di bawah program Hadiah Latihan Persekutuan, Cuti Belajar Bergaji Penuh dengan Biasiswa. Sebelum di SMI, En. Zahir telah berkhidmat di SMK Anderson selaku Penolong Kanan Hal Ehwal Murid.
antara guru yang sempat hadir

En. Zahir diraikan dalam satu majlis ringkas di ruang makan bilik guru atas daya usaha Ustaz Suhaimi. Majlis turut dihadiri oleh pengetua dan guru-guru yang berkelapangan. En. Zahir mengambil kesempatan dalam ucapan beliau untuk mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada seluruh warga SMI yang telah memberi kerjasama padu sepanjang tempoh beliau berada di SMI. Beliau juga memohon maaf atas segala perkara yang mungkin tidak disenangi oleh mana-mana pihak, sama ada secara disedari atau tidak.
En. Ahmad (kanan) berjumpa kawan lama, En. Hamdan

En. Zahir melapor diri di SMK Raja Permaisuri Bainun pada hari Khamis, 5 April. Tempat beliau di SMI diambil alih oleh Encik Ahmad Kemunchak bin Abdul Karim yang memiliki pengalaman lebih sepuluh tahun sebagai Penolong Kanan Pentadbiran dan Kurikulum. Warga SMI mengalu-alukan kehadiran En. Ahmad untuk sama-sama memacu kecemerlangan SMI sempena sambutan 100 tahun penubuhan sekolah...

No comments:

Post a Comment