TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Tuesday, April 3, 2012

KUNJUNGAN HORMAT GAPIS (STAKEHOLDERS ROLE IN SCHOOL)

Ipoh, Selasa: 3/4/12

Gabungan Alumni Pelajar Islam SMK St. Michael, Ipoh (Gapis) membuat kunjungan hormat kepada Pengetua SMI, Puan Loh Wei Seng di pejabat beliau sebentar tadi. Pertemuan kira-kira sejam itu berlangsung dalam suasana mesra dan terbuka. Pihak Gapis mengulangi komitmen untuk membantu pihak sekolah bagi meningkatkan pencapaian murid SMI.
bergambar kenangan di Bilik Mesyuarat OMA

Gapis juga menjalin kerjasama erat dengan Jawatankuasa Aktiviti Pendidikan Islam (Japim) yang dianggotai oleh semua guru dan kakitangan Islam SMI. Antara program bersama yang dilaksanakan setakat ini ialah slot motivasi kecemerlangan, mentor-mentee dan khemah kerja. Misalnya pada hujung minggu, dijangkakan sejumlah 100 orang murid Islam SMI akan berkampung di Institut GPMS, Kampung Seri Rahmat, Batu Gajah untuk khemah kerja kecemerlangan.

Pihak Gapis juga merancang untuk menganjurkan jamuan khas pada bulan September nanti dengan tujuan mengumpul dana yang akan disalurkan untuk program yang telah dirancang. Walaupun fokus program Gapis ialah segmen murid Islam, mereka tetap akan mengambil bahagian dalam aktiviti sekolah yang lain. Gapis akan turut serta dalam sambutan ulang tahun 100 tahun sekolah...

No comments:

Post a Comment