TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Wednesday, March 28, 2012

SMI: 2, JELAPANG JAYA: 1 (MICHAELIANS RANKED THIRD)

Ipoh, Selasa: 27.3.12

Skuad bola sepak bawah 15 tahun SMI kembali mencatat peningkatan apabila membenam cabaran SMK Jelapang Jaya (JJ) dengan jaringan 2-1 semalam. SMI membuka jaringan awal, tetapi segera dipadam oleh JJ pada penghujung saingan separuh masa pertama. Gol kemenangan SMI hadir pada pertengahan separuh masa kedua menerusi satu gerakan dari kawasan tengah padang.
gol kemenangan

Kemenangan itu membolehkan SMI membaiki pencapaian di peringkat daerah Kinta Utara. Tahun lepas, SMI berjaya mara ke peringkat suku akhir. Kali ini SMI hanya tewas tipis 1-2 di tangan Izzuddin Shah yang kemudian muncul sebagai juara dengan menafikan status sekolah projek dengan kemenangan 2-1 dalam permainan yang berlarutan hingga ke masa tambahan setelah kedudukan terikat 1-1.

Tahniah diucapkan kepada para pemain SMI, En. Zulkarnain Daud, En. Omar dan semua pihak yang terlibat dalam pembentukan skuad impian SMI edisi 2012. Menerusi perancangan yang teliti, skuad bawah 15 tahun itu bakal membentuk pasukan bawah 18 yang mantap pada tahun hadapan. Sebahagian pemain tingkatan 2 pula bakal menjadi tonggak pasukan bawah 15 kelak...

No comments:

Post a Comment