TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Monday, March 5, 2012

KUNJUNGAN PPD DAN PENGETUA KUMPULAN 1 (MINI CONFERENCE OF SCHOOL LEADERS)

Ipoh, Isnin: 5/3/12, 12 Rabiul Akhir 1433

SMK St. Michael, Ipoh (SMI) termasuk dalam kategori 10 sekolah menengah terbaik Kinta Utara walaupun harus bersaing dengan sekolah-sekolah kluster kecemerlangan dan sekolah harian dominasi murid perempuan. Pagi ini SMI diberi penghormatan dan tanggungjawab sebagai tuan rumah mesyuarat pengetua-pengetua sekolah yang tersenarai. Antara yang kelihatan ialah Encik Jasmi (Bainun), Cik Rusnani (RPS), Puan Hajah Nuraini (Tarcisian), Puan Rahimah (Gunung Rapat), Puan Nalini (MGS) dan Dr. Mior Hamdan (Star, wakil  Tuan Haji Hashim).
Haji Marazlen berkata sesuatu kepada Dr Mior Hamdan
sambil diperhatikan oleh Puan Loh dan Encik Jasmi

Pegawai Pelajaran Daerah Kinta Utara, Tuan Haji Marazlen @ Mar Azlan bin Amran telah sudi hadir pada slot pertama bagi merasmikan mesyuarat dan menyampaikan hasrat pihak PPD. Mesyuarat berlangsung di bilik OMA, manakala jamuan teh diadakan di dewan sekolah. Slot kedua mesyuarat dipengerusikan oleh Encik Fazul, Penolong PPD Akademik.

Pengetua yang ditemui mengakui bahawa tanggungjawab melonjakkan kecemerlangan daerah Kinta Utara sememangnya begitu mencabar. Perkongsian pintar antara sekolah akan memberikan input yang sangat berguna bagi membantu semua sekolah dalam sesebuah kumpulan merancang program kecemerlangan yang bersesuaian dengan latar belakang dan profil sekolah masing-masing. Mesyuarat empat jam itu berakhir pada pukul 12.00 tengah hari.

No comments:

Post a Comment