TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Sunday, March 11, 2012

MAJALAH SMI EDISI 64 SEDIA UNTUK EDARAN (THE MICHAELIAN MEGAZINE IS OUT)

Akhirnya, majalah tahunan Sekolah Menengah St. Michael, Ipoh (SMI) edisi ke -64 sudah siap untuk diedarkan kepada semua murid. Majalah setebal 260 muka surat itu merakamkan segala kegiatan dan pencapaian sekolah sepanjang tahun 2011. Majalah The Michaelian bukan sekadar catatan nostalgia, tetapi boleh dianggap sebagai dokumen rujukan yang bersifat rasmi dan autentik.
bahagian bawah kulit hadapan majalah edisi 64

Anggota sidang redaksi dengan bimbingan panel penasihat majalah telah bertungkus-lumus dalam proses penyediaan bahan mentah dan suntingan. Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. Sekalung tahniah kepada semua pihak yang telah terlibat secara langsung dan tidak langsung hingga memungkinkan The Michaelian dapat diterbitkan.

Pelajar tingkatan 6 Atas 2011 yang baharu mengambil keputusan STPM boleh mendapatkan naskhah masing-masing sebaik sahaja cuti pertengahan penggal satu kali ini berakhir pada 18 Mac akan datang. Calon SPM 2011 pula akan menerima naskhah The Michaelian semasa pengumuman keputusan SPM yang dijangka bertarikh 22 Mac kelak. Murid lain boleh mendapatkan naskhah majalah daripada guru tingkatan masing-masing...


No comments:

Post a Comment