TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Tuesday, March 27, 2012

BOLA SEPAK DAERAH: SMI 1, IZZUDDIN 2 (JUST ONE GOAL DEFICIT)

Ipoh, Selasa 27/3/12

Skuad bawah 15 tahun SMI akan membuat perhitungan tempat ketiga dengan SMK Jelapang Jaya setelah kedua-dua pasukan tersekat di peringkat separuh akhir sebentar tadi. Dua gol awal dalam tempoh lima minit pertama menjadi modal penting buat Izzuddin Shah. SMI yang mendapat rentak permainan sesudah itu bagaimanapun hanya dapat merapatkan jurang jaringan pada minit ke-5 separuh masa kedua.
pemain SMI meraikan jaringan

SMI memperoleh beberapa peluang keemasan, tetapi pertahanan Izzuddin bijak membuat perangkap "curi ayam" (off-side). Pada minit terakhir, hantaran dari tengah padang tidak berjaya disentuh oleh penyerang SMI yang hanya berhadapan dengan penjaga gol Izzuddin. Izzuddin Shah nyata sudah pancit, tetapi SMI tidak dapat memanfaatkan peluang berkenaan.
jaringan penalti Anderson

Sementara itu, Jelapang Jaya nyata bukan saingan Anderson apabila tunduk 1-4 setelah mengikat kedudukan 1-1 ketika permainan hanya berbaki 10 minit. Anderson yang melihat kelekaan dan kelesuan Jelapang Jaya segera menghukum pasukan lawan dengan tiga gol berturut-turut termasuk satu tendangan penalti. Untuk rekod, SMI berada dalam kumpulan yang sama dengan Anderson ketika saingan awal.

No comments:

Post a Comment