TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Monday, April 16, 2012

SMI JUARA DEBAT BAHASA INGGERIS (MICHAELIANS ALWAYS GRAB THE WINNING ATTITUDE)

Ipoh, Isnin: 16/4/12 = 24 Jamadil awal 1433
dari kiri: Amardas Singh, Kenneth Mano, Cikgu Rajan dan Kevin Mano

Dengan reputasi unggul di peringkat kebangsaan, pasukan debat Bahasa Inggeris, SMK St. Michael, Ipoh (SMI) tidak berhadapan dengan banyak masalah untuk muncul sebagai johan pertandingan jemputan Rotary Kinta Utara edisi 2012. Pasukan SMI mencatat kemenangan bergaya ke atas "musuh" tradisi seperti Anderson, Convent dan MGS. Tahniah kepada pasukan bimbingan Cikgu A. Thedarajan!
pembahas terbaik

Kenneth Mano dari 5S1 telah membawa kemenangan berganda buat pasukan SMI apabila muncul sebagai pendebat terbaik pertandingan akhir. Kenneth ialah saudara kembar kepada Kevin Mano, 5S5, telah meneruskan tradisi kecemerlangan abang mereka dua tahun yang lalu dalam acara yang sama. Amardas Singh yang masih belajar dalam tingkatan 4 boleh menjadi tonggak pasukan debat bahasa Inggeris SMI tahun hadapan.

Kini, pasukan debat bahasa Inggeris SMI sedang dalam proses persiapan untuk pertandingan Piala Dato' Wira dan untuk mempertahankan kejuaraan kebangsaan anjuran Helps University. Cikgu Rajan memberitahu bahawa SMI akan menurunkan pasukan yang berlainan bagi setiap pertandingan. Beliau yakin bahawa murid yang terpilih menganggotai pasukan debat sekolah memiliki tahap keupayaan yang setara...

No comments:

Post a Comment