TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Thursday, May 3, 2012

FORUM REMAJA: SMI ATASI JUARA BERTAHAN (AS PREVIOUS YEAR) (

Ipoh, Rabu: 3/5/12 = 11 Jamadil Akhir 1433

SMK Convent Ipoh harus menerima hakikat bahawa kedudukan selaku juara bertahan telah dipintas oleh dua buah pasukan sekolah dominasi lelaki. Namun, Convent tidak pulang hampa apabila membawa pulang tempat ketiga. Barangkali Convent tidak merosot, tetapi pasukan lain yang mengalami peningkatan.
pasukan forum SMI memberi tumpuan kepada soalan hakim

Pertandingan forum remaja zon 2 Kinta Utara kali ini memperuntukkan markah bonus menerusi soalan hakim, usai sesi forum setiap pasukan. Panel hakim diketuai oleh Puan Hajah Zaiton, guru cemerlang bahasa dari ACS Kampar bersama saudara kembar beliau, Puan Hajah Zainon dari SMK Teja dan seorang lagi guru Seri Putera. Pertandingan yang berlangsung di auditorium SMI turut dihadiri oleh sekumpulan penyokong dan guru pengiring.
pk koku smi menyampaikan hadiah kepada juara forum

Panel hakim perlu bersidang untuk memberi keputusan muktamad. Begitu tipis perbezaan markah antara dua pasukan sekolah premier dominasi lelaki di bandaraya Ipoh. Akhirnya, SMK St. Michael, Ipoh (naib juara tahun lalu) yang dibarisi oleh murid tingkatan 4 dan 5 harus memberi laluan kepada SMK Anderson Ipoh yang diwakili oleh pelajar prauniversiti 6 Atas selaku juara dan wakil zon 2 ke peringkat daerah pada pertengahan Jun kelak...

No comments:

Post a Comment