TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Friday, February 8, 2013

USTAZ MARHALIM KE BANDAR BARU PUTERA (HEAD OF ISLAMIC PANEL TRANSFERRED)

Ipoh, Khamis: 7/2/13 = 26 Rabiul Awal 1434

Sesudah hampir 13 tahun menabur bakti di SMK St. Michael, Ipoh (SMI), Ustaz Marhalim bin Muhammad berpindah ke SMK Bandar Baru Putera, Bercham berkuat kuasa 1 Februari yang lalu. Ustaz Marhalim ialah antara contoh pencapaian akademik tertinggi kerana beliau pemegang ijazah sarjana muda kepujian kelas pertama dari Universiti Malaya dalam bidang pendidikan syariah. Anak Terengganu ini juga ialah ketua panitia Pendidikan Islam SMI buat sekian lama.
ucapan perpisahan Ustaz Marhalim bin Muhammad
di kiri beliau, Encik Ahmad Kemunchak, Penolong Kanan SMI

Sempena perpindahan Ustaz Marhalim, Kelab Staf SMI menganjurkan satu majlis ringkas bertempat di ruang jamuan, Bilik Guru SMI pada kira-kira pukul 10 pagi tadi. Ustaz Marhalim meluahkan perasaan gembira kerana kesempatan berkhidmat di sebuah sekolah yang ternama dan unik seperti SMI. Namun, sebagai penjawat awam, beliau akur bahawa kepentingan dan keperluan perkhidmatan sentiasa mengatasi kehendak dan keinginan peribadi.
sebahagian rakan yang hadir

Ustaz Marhalim berharap bahawa suatu ketika kelak, beliau akan diberi peluang kembali ke kampung halaman di Ajil, Terengganu untuk membawa pengalaman di pantai barat Semenanjung ke sana. Rakan guru dan kakitangan yang hadir mendoakan agar hasrat suci beliau tercapai jua akhirnya. Selamat bertugas di tempat baharu, teruskan kecemerlangan dan SMI dilupa jangan...

No comments:

Post a Comment