TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Wednesday, June 26, 2013

HUJAN HAPUS JEREBU, RAPTAI SUKAN DITERUSKAN (MARCHING TRADITION AT ST. MICHAEL'S)

Ipoh, Rabu: 26/6/13 = 17 Syaaban 1434

Ketika masukan blog ini ditulis, hujan masih membasahi bumi Ipoh walaupun tidak begitu lebat. Namun, hujan rahmat yang turun bakal menghapuskan ancaman jerebu yang menjengah bandaraya Ipoh sejak sehari dua yang lalu. Banyak kegiatan luar bangunan yang terhad sebelum ini kembali rancak apabila bacaan tertinggi indeks pencemaran udara (IPU) yang mencecah 192 mata kini kembali di bawah 100.
Persiapan acara sukan tahunan SMK St. Michael, Ipoh (SMI) kini bersambung semula. Tradisi pertandingan kawad formasi dan lintas hormat dapat diteruskan semasa temasya sukan tahunan berkenaan yang dijadualkan bermula pada pukul 7.30 pagi hari Sabtu ini. Pasukan yang bertanding giat menjalani latihan penyudah bagi sebuah persembahan yang paling mantap.
Pertandingan kawad kaki dibahagikan berdasarkan kategori tingkatan. Sejumlah 61 buah pasukan dijangka mengambil bahagian. Proses pembelajaran dan aplikasi kecerdasan sosial, kepimpinan, kepengikutan dan kreativiti memberi kelebihan kepada warga SMI sebagai pengalaman lapangan yang tidak diperoleh di bilik darjah semata-mata. Setiap pasukan hanya diberi masa selama seminit setengah untuk persembahan yang telah dirancangkan sekian lama...

No comments:

Post a Comment