TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Thursday, February 24, 2011

SUKAN TARA SMI DITERUSKAN (PRE-SPORT TO COLLECT POINTS)

Walaupun tarikh temasya sukan tahunan sekolah masih jauh, iaitu dijadualkan pada 2 Julai nanti, perancangan sukan tara yang telah disetujui lebih awal tetap diteruskan. Sukan tara menyediakan peluang kepada setiap murid untuk membantu pasukan rumah masing-masing bagi memperoleh mata. Murid hanya dikehendaki melepasi tahap kelayakan, sama ada jarak atau masa yang ditetapkan.

Sebagai contoh, bagi acara lompat jauh, murid tingkatan 4 dan 5, serta pelajar tingkatan 6 lelaki hanya perlu melepasi jarak 3.8 meter sahaja. Murid tingkatan 3 pula perlu melepasi 3.5 meter, manakala pelajar perempuan (tingkatan 6) hanya perlukan 2.8 meter. Didapati bahawa kumpulan murid tingkatan 5 paling banyak menyumbang mata kepada pasukan rumah Augustus untuk petang tadi.

Sementara itu, pasukan bola sepak bawah 15 tahun memulakan saingan dengan Pooi Lam bermula 4.30 petang di laman sendiri, manakala pasukan bawah 18 tahun bakal berhadapan dengan musuh tradisi, Anderson, Isnin akan datang di Padang Taman D.R. Pasukan kriket sekolah telah mengakhiri saingan peringkat daerah di tempat kedua di belakang Anderson setelah mencemaskan pasukan lawan hingga ke saat-saat terakhir perlawanan. 3 orang pemain kriket SMI kemudian dipilih untuk mewakili daerah Kinta 1 untuk saingan peringkat negeri...

No comments:

Post a Comment