TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Thursday, June 14, 2012

HAJJAH ASPA, PUAN ZUISMA PINDAH SEKOLAH (THE MOMENT OF FAREWELL)

Ipoh, Khamis: 14/6/12 = 24 Rejab 1433

Majlis ringkas bagi meraikan dua orang guru yang berjaya dalam permohonan pertukaran ke sekolah baharu berkuat kuasa 1 Jun diadakan di medan selera sekolah dan di bilik guru. Jamuan ringkas ala-port luck telah diadakan di medan selera, manakala sesi penyampaian cenderamata diadakan di bilik guru pagi ini. Puan Hajjah Aspalela binti Haji Mohd Ismail telah bertugas di SMK St. Michael, Ipoh (SMI) selama 18 tahun, sementara Puan Zuisma binti Muhamad Anuar selama dua tahun.
Cikgu Aspa, siswazah UUM dalam jurusan perniagaan dan guru terlatih bahasa ialah ketua panitia Bahasa Melayu, selain pernah menerajui panitia Pengajian Am. Beliau bakal bertugas di SMK Seri Putera, Ipoh. Pengalaman luas Cikgu Aspa dalam bidang pentaksiran bahasa sudah pasti menguntungkan SMK Seri Putera.
Cikgu Zuisma pula ialah siswazah pengajian perniagaan Universiti Selangor (Unisel) dan latihan keguruan dari UPSI. Beliau mengajar mata pelajaran Bahasa Melayu dan Pengajian Am. Kini, Cikgu Zuisma yang sedang menunggu detik bahagia kelahiran anak sulung akan berpindah ke SMK Dato' Sagor, Langkap dekat Teluk Intan.
Warga SMI mengucapkan tahniah kepada Cikgu Aspa dan Cikgu Zuisma. Terima kasih atas perkhidmatan dan sumbangan ikhtisas yang sangat signifikan di SMI. Moga puan berdua akan terus cemerlang sebagai pendidik yang berjasa...

No comments:

Post a Comment