TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Thursday, June 21, 2012

KELAB PENULISAN LANTIK EXCO BAHARU (CENTENNIAL MEGAZINE PRODUCTION TEAM)

Ipoh, Rabu: 21/6/12 = 1 Syaaban 1433

Semalam berlangsung mesyuarat agung semua kelab dan persatuan, serta unit pakaian seragam bagi pelajar prauniversiti tingkatan 6. Ahli jawatankuasa pelajar 6 Atas dengan rasminya membuat serahan tugas kepada pelajar 6 Rendah. Walaupun kedua-dua kumpulan pelajar berkenaan bakal menghadapi peperiksaan STPM November ini secara serentak, beban persediaan 6 Atas lebih berat kerana pentaksiran dibuat sekali gus sejak awal pengajian.

Kelab Penulisan dan Penerbitan yang bertanggungjawab menerbitkan majalah sekolah turut mengadakan mesyuarat agung dengan agenda utama memilih jawatankuasa baharu, merangkap anggota sidang redaksi. Sejumlah 30 orang pelajar 6 Rendah berdaftar dengan kelab, berbanding dengan 17 orang pelajar 6 Atas. Kepimpinan tertinggi kelab melalui tapisan keutuhan terlebih dahulu, manakala exco lain dilantik dalam mesyuarat agung.
Md Firdaus LA2, Cheryl Santhini, Tham Winnie, Nursabriena, Siti Aishah, 
Y, Z, Md Imran, A
Sidang redaksi majalah se-abad SMI akan diketuai oleh Cheryl Shantini a/p Francis dari LA1, sambil dibantu oleh Tham Winnie (LS3) dan Nursabriena (timbalan ketua), Muhammad Imran (Setiausaha) dan sekalian anggota kelab. Edisi khas 100 tahun itu nanti pasti istimewa. Maka, peranan anggota Kelab Penulisan dan Penerbitan, bergandingan dengan Kelab Fotografi sangat besar ertinya kepada SMI.

Ketua Pengarang The Michaelian: Cheryl Shantini (2012),
Mark Siew (2011), Ivan Tan (2010), Joanna Ooi Jen Zhi (2009)

Mesyuarat agung tahunan kelab kali ini turut diserikan dengan kehadiran tiga orang bekas ketua pengarangnya. Mereka turut menitipkan pesanan, termasuk pengalaman peribadi dan pencapaian akademik yang baik. Ketiga-tiga orang kuat majalah itu kemudian menyatakan komitmen untuk membantu anggota sidang redaksi semasa bagi memastikan kualiti The Michaelian yang terbaik...

No comments:

Post a Comment