TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Friday, July 13, 2012

PENERIMA ANUGERAH CEMERLANG SMI PILIH UNDANG-UNDANG (THE PACKAGE OF ACCELERATED SUCCESS)

Ipoh, Jumaat: 13.7.12 // 23 Syaaban 1433

Pelajar terbaik jurusan kemanusiaan STPM 2011 yang menerima piala pusingan brother visitor, Yee Jing Wah dari UA1 telah menerima tawaran untuk menyambung pengajian di fakulti undang-undang, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Bangi mulai 1 September ini. Persaingan untuk merebut tempat di fakulti undang-undang memang sengit, terutama UKM yang menjalin hubungan strategik dengan Universiti Cambridge, UK dari segi pertukaran pelajar dan pensyarah, serta tajaan ijazah lanjutan di sana. Pemohon perlu melepasi saringan temu duga yang ketat sebelum layak dipertimbangkan dalam senarai pendek pencalonan prasiswazah undang-undang.
Yee Jing Wah ialah antara ratusan penerima anugerah majlis hari anugerah kecemerlangan kurikulum SMK St. Michael, Ipoh (SMI) yang berlangsung semalam. Bakal mahasiswi undang-undang UKM itu hadir bersama bapa, turut menerima anugerah pelajar terbaik pengajian perniagaan. Pencapaian cemerlang Yee Jing Wah dalam bidang akademik, serta sahsiah mulia yang dimiliki patut menjadi teladan kepada semua pelajar yang ingin berjaya dengan cemerlang.
Sementara itu, majlis hari anugerah kecemerlangan kurikulum bagi tahun 2011 dirasmikan oleh Encik Joseph Michael Lee, Pengerusi PIBG, merangkap bekas Michaelian yang berjaya dalam bidang perniagaan. Dalam ucapannya, beliau menganggap bahawa majlis seumpama itu sentiasa meninggalkan kenangan yang sangat manis kepada semua penerima anugerah. Majlis turut diserikan dengan persembahan pancaragam Cina, tarian klasik India dan pancaragam militari sekolah...

No comments:

Post a Comment