TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Monday, October 8, 2012

CALON PMR SEKURUN SMK ST. MICHAEL (NEVER ENDING GLORY)

Ipoh, Isnin: 8/10/12 = 22 Zulkaedah 1433

Segala usaha telah dilakukan hingga ke hari-hari terakhir menjelang peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) yang bermula esok. SMK St. Michael, Ipoh (SMI) memiliki rekod pencapaian PMR yang boleh dibanggakan selama ini. Malah, calon SMI pernah menduduki tempat ke-7 calon paling cemerlang peringkat kebangsaan pada tahun 2006.

Tahun 2012 semuanya istimewa dan bersejarah sempena sambutan ulang tahun ke-100 penubuhan sekolah. Semua pihak mengharapkan bahawa lebih 300 orang calon PMR di SMI bakal menghadiahkan khabar gembira pada suku ketiga bulan Disember ini apabila keputusan peperiksaan diumumkan. Mereka telah diberikan motivasi dan pesanan khas pada hari Jumaat (5/10) yang lalu.

Calon PMR bersekali dengan calon SPM dan STPM yang beragama Islam telah menghadiri majlis bacaan Yasin dan solat hajat buat kesekian kalinya pada hari Khamis lepas (4/10) di Masjid India, jiran terdekat SMI. Masing-masing memohon kekuatan jasmani, emosi, rohani dan inteleks agar segala-galanya berjalan dengan lancar di dewan peperiksaan nanti. Seluruh warga SMI mendoakan yang terbaik untuk sekalian calon PMR sekurun SMI...

No comments:

Post a Comment