TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Tuesday, October 23, 2012

SIDANG REDAKSI MAJALAH SEKOLAH DIRAIKAN (APPRECIATING THE SIGNIFICANCE CONTRIBUTION)

Ipoh, Khamis: 18/10/12 = 2 Zulhijjah 1433

Majalah The Michaelian edisi 2011 telah berjaya diterbitkan, serta diedarkan kepada semua pelajar SMK St. Michael, Ipoh, guru dan sebagai cenderamata kepada rakan pintar sekolah. Majalah berkenaan pertama kali diserahkan kepada pelajar yang mengambil keputusan peperiksaan Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia (STPM) pada akhir bulan Februari, dan selesai diedarkan dua bulan kemudian. Naskhah majalah tahunan itu menerima pujian daripada pelbagai pihak dan dianggap sebagai penanda aras sebuah majalah sekolah yang terbaik.
imej telefon bimbit Nokia C2

Sebagai penghargaan terhadap sumbangan buah fikiran,  masa dan tenaga yang dicurahkan, anggota sidang redaksi yang terdiri daripada anggota Kelab Penulisan dan Penerbitan Tingkatan Enam telah diraikan dalam satu majlis jamuan ringkas bertempat di dewan sekolah. Mereka ialah kohort terakhir sistem terminal STPM. Pengalaman yang diperoleh dalam proses penerbitan The Michaelian sedikit sebanyak akan menjadi bekalan dan pedoman untuk mengendalikan projek yang lebih besar apabila menempuh alam pekerjaan kelak.
imej komputer tablet Cikgu Nasran Farid

Majlis dimulakan dengan ucapan Puan Loh Wei Seng, pengetua SMI. Beliau sangat berpuas hati dengan kesungguhan dan hasil kerja yang tergambar menerusi naskhah majalah yang bermutu tinggi dari segi reka bentuk dan kandungan. Pengetua kemudiannya sudi menyampaikan sijil penghargaan kepada wakil anggota sidang redaksi The Michaelian, Mark Siew.
imej telefon bimbit Nokia C2

Hadir sama dalam majlis jamuan penghargaan berkenaan ialah para guru yang menganggotai panel penasihat sidang redaksi. Projek majalah sekolah diamanahkan kepada sebuah jawatankuasa khas di bawah Majlis Hal Ehwal Murid. Namun, proses penerbitan majalah sekolah membabitkan proses kerjasama berskala besar dalam kalangan seluruh warga sekolah dan pihak-pihak yang berkepentingan...

2 comments:

  1. Masa berlalu dengan cepat! tahniah kepada sidang redaksi majalah 2011~

    ReplyDelete
  2. LUV YOU ALL..GOOD JOB GUYSS~~~~

    ReplyDelete