TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Wednesday, January 23, 2013

BOLA SEPAK PEMANAS BADAN: SMI LAYAN STAR (ENDURANCE AND STAMINA IN SOCCER)

Ipoh, Rabu: 23/1/13 = 11 Rabiul awal 1434

Bagi menguji keserasian pemain, formasi pasukan dan daya saing, skuad bola sepak SMK St. Michael, Ipoh (SMI) mengadakan perlawanan persahabatan dengan Sekolah Tuanku Abdul Rahman, Ipoh (Star) di laman sendiri. Aksi pasukan bawah 18 tahun dan bawah 15 tahun diadakan secara berturut-turut. En Saiful Bahri, pengurus skuad bawah 18 tahun dan En. Zulkarnain Daud (bawah 15), perlawanan ini dimanfaatkan untuk memuktamadkan barisan pemain yang bakal mewakili SMI dalam kejohanan peringkat daerah dan kejohanan sekolah-sekolah premier.
SMI mengasak kubu Star

Skuad bawah 18 tahun SMI bermula dengan garang apabila menyumbat gol seawal minit pertama bagi menghukum kealpaan benteng lawan. Star membuat serangan bertali arus dan akhirnya berjaya mengikat kedudukan 1-1 hingga tamat separuh masa pertama. Namun, skuad SMI yang baru menjalani latihan selama seminggu menghadiahkan tiga gol lagi untuk pasukan pelawat dan berakhir dengan keputusan 1-4.
penjaga gol SMI bertindak cemerlang, tetapi bola lambung sukar dijangkau

Skuad bawah 15 tahun kelihatan lebih agresif apabila dua kali mendahului Star dengan kedudukan 2-1 hingga wisel separuh masa pertama ditiup oleh pengadil perlawanan, seorang pelajar SMI sendiri. Skrip perlawanan skuad bawah 15 hampir sama dengan pasukan senior apabila membenarkan Star menambah tiga gol lagi mEnjadikan perlawanan berakhir dengan 2-5. Skuad SMI juga bakal mengadakan beberapa perlawanan ujian seterusnya dalam tempoh yang terdekat...

No comments:

Post a Comment