TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Tuesday, March 5, 2013

HOKI SMI DALAM KUMPULAN C (ABOUT THE SAME RIVALS)

Ipoh, Selasa: 5/3/13  22 Rabiul Akhir 1434

Sejumlah 14 pasukan hoki lelaki bawah 18 tahun bertanding untuk kejohanan daerah Kinta Utara tahun ini. Pasukan pilihan terdiri daripada Anderson, Star, ACS dan Sungai Pari yang diletakkan dalam kumpulan berlainan daripada A hingga D. Undian kumpulan untuk pasukan bukan pilihan dibuat dalam mesyuarat pengurus pasukan di dewan Pejabat Pelajaran daerah Kinta Utara sebentar tadi.
pengerusi mesyuarat: Cikgu Mohd Nizam, 
merangkap pengerusi teknik kejohanan

Seakan-akan ulangan skrip tahun lalu, SMI sekali berada dalam kumpulan yang sama dengan SMK Buntong, SMK Bercham dan ACS bagi kumpulan C. Dahulu ACS ialah saingan utama Anderson sebelum diambil alih oleh  Star, tetapi hakikatnya kecuali Anderson, prestasi pasukan lain tidaklah begitu stabil.

Suatu ketika SMI sendiri pernah muncul sebagai juara daerah, malah bekas pemain hoki SMI seperti Mohamad Abdul Hadi dan Foo Keat Seong pernah menjadi ketua pasukan hoki kebangsaan dan mencapai kejayaan di peringkat dunia. Kali terakhir SMI mencapai kejayaan besar ialah kedudukan ketiga temasya sukan sekolah premier zon Perak empat tahun yang lalu. Pertandingan kali ini akan berlangsung antara 3 hingga 6 April bertempat di Stadium Sultan Azlan Shah dan padang astroturf MBI...

No comments:

Post a Comment