TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Monday, March 18, 2013

PERATUS STPM ST MICHAEL MENINGKAT (4 STUDENTS GOT STRAIGHT A's)

Ipoh, Isnin: 18/3/13 = 6 Jamadil Awal 1434

Kohort terakhir STPM sistem terminal menerima keputusan peperiksaan masing-masing tengah hari tadi. Walaupun mereka boleh menggunakan perkhidmatan mesej pesanan ringkas (SMS) atau secara atas talian di laman sesawang Majlis Peperiksaan Malaysia, majoriti calon memilih untuk datang ke sekolah. Di samping mengambil slip  keputusan rasmi, mereka juga menerima sijil berhenti, surat akuan, sijil kokurikulum, nombol pengenalan diri (PIN) permohonan IPTA dan senaskhah majalah sekolah.
debaran

Hampir 200 orang calon STPM 2012 SMK St. Michael, Ipoh (SMI) hadir ke sekolah untuk tujuan itu. Kini, mereka sudah menginjak usia 20-an menandakan tahap kematangan untuk berdikari sudah tiba. Sudah hampir tiba masanya untuk mengucapkan selamat tinggal kepada zaman remaja dan selamat datang untuk zaman muda lela. 
Abdul Hakim:  3A, 1B

Antara calon cemerlang SMI ialah Abdul Hakim yang mencatat keputusan A untuk Pengajian Am, Ekonomi dan Sejarah, serta B untuk Pengajian Perniagaan. Abdul Hakim pelajar yang berbudi bahasa dan tahu membawa diri. Tahniah dan selamat maju jaya kepada Abdul Hakim.
calon cemerlang semua A:
atas: Teoh Jia Heng (US1), Ng Lam Kean (US4)
bawah: Chiang Yi Fan (US1), Yew Kar Meng (US4)

Sementara itu, 4 orang pelajar jurusan sains berjaya mencatat PNGK 4.0 apabila mendapat semua A dalam mata pelajaran yang diambil. Analisis lengkap keputusan STPM bakal diperincikan dalam tempoh yang terdekat. Pada hari Khamis ini pula, kohort sulung STPM modular akan menerima keputusan STPM penggal satu secara atas talian...

No comments:

Post a Comment