TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Tuesday, April 12, 2011

DEWAN KULIAH KINI AUDITORIUM (NEW CIRCLE SETTING PLATFORM FOR DISCOURSE)

Dewan Kuliah utama SMK St. Michael, Ipoh (SMI) bersebelahan Dewan Sekolah kini tinggal dalam lipatan sejarah. Paparan utama blog ini yang menunjukkan penulis blog (PB) sedang mengendalikan taklimat penyelidikan kepada guru akademik tingkatan 6 di dewan kuliah hanyalah kenangan. Susunan seperti bilik kuliah universiti itu kini telah berubah secara total.

Dengan struktur ala-parlimen Inggeris, tiada meja disediakan kepada khalayak, melainkan untuk pengendali majlis di bahagian hadapan. Susunan selari digantikan dengan susunan melengkung supaya setiap khalayak memiliki peluang yang sama untuk memberi perhatian kepada pembicara atau pengendali majlis. Kawalan khalayak lebih mudah dilakukan kerana peluang untuk terlena dalam kedinginan daripada 6 unit pendingin hawa sangat tipis.

Bilangan kerusi khalayak ialah 120 unit. Kegunaan ruang yang kini dikenali sebagai auditorium itu dikhususkan untuk majlis yang bersifat eksklusif dan terhad. Antara acara terawal yang dilaksanakan di auditorium berkenaan ialah taklimat pencapaian SPM dan Ladap...

No comments:

Post a Comment