TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Saturday, April 16, 2011

GAPIS, JAPIM JAYAKAN MENTOR-MENTEE (CATALYZING THE EXCELLENCE ACHIEVEMENT)

Ipoh, Sabtu: 16/4/11 = 12 Jamadi Awwal 1432

Motivasi kecemerlangan pembelajaran perlu bersifat jangka panjang. Maksim itu menjadi titik tolak pelaksanaan Program Mentor-Mentee Pelajar Muslim PMR, SPM & STPM di SMK St. Michael, Ipoh (SMI). Majlis dianjurkan bersama oleh Jawatankuasa Aktiviti Pendidikan Islam SMI (JAPIM) dengan Gabungan Alumni Pelajar Islam SMI (GAPIS) bermula pukul 8.30 pagi.
protege bersama-sama ibu bapa


Melainkan pelajar Muslim tingkatan 6 Atas yang menduduki peperiksaan Muet serentak, kehadiran murid tingkatan 3 dan tingkatan 5 melebihi 80 peratus. Ucapan disampaikan oleh Puan Hajjah Normah biti Karimin, penolong kanan kokurikulum dan Encik Hang Tuah Din, bekas Michaelian 1980-an. Upacara simbolik penyerahan mentee disempurnakan oleh Ustaz Marhalim selaku ketua panitia Pendidikan Islam kepada Hang Tuah Din, mewakili Gapis.

sebahagian mentor yang sudah berjaya


Sebahagian mentor yang sanggup hadir datang dari jauh seperti Prof. Dr. Abdullah, Timbalan Naib Canselor Hal-Ehwal Pelajar dan Alumni dari kampus UiTM induk di Shah Alam. Cikgu Rahman pula datang dari Tapah demi mencetuskan inspirasi kepada angkatan pelajar semasa. Hang Tuah Din, ahli perniagaan dan ketua bahagian misalannya ialah bekas pelajar 1980-an.
sesi "pecah ais"

bersambung...

No comments:

Post a Comment