TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Thursday, August 18, 2011

PENGETUA SMI BERSARA (HAPPY BIRTHDAY MR PHOON CHONG CHEE)

Ipoh, Khamis: 18.8.11 / 18 Ramadan 1432 
Setelah kira-kira 34 tahun bergelar pegawai perkhidmatan pelajaran siswazah, terakhir sebagai pengetua SMK St. Michael, Ipoh (SMI), En. Phoon Chong Chee yang akan menyambut ulang tahun kelahiran beliau yang ke-58 esok akan bersara wajib. Hari terakhir beliau bertugas dipenuhi dengan majlis penghargaan bagi meraikan persaraan beliau. Warga SMI pasti akan berasa kehilangan beliau yang telah berkhidmat selama 5 tahun 9 bulan di sini. 
En. Phoon diraikan dalam dua majlis berasingan, iaitu di tapak perhimpunan bersama pelajar sesi pagi, dan di dalam dewan sekolah bersama para pegawai JPN, PPD, rakan pengetua, PIBG, OMA dan Lembaga Pengelola Sekolah. Antara acara bersama pelajar ialah pemeriksaan baris kehormat dan persembahan pancaragam, serta tarian singa. Wakil-wakil pelajar turut menyampaikan hadiah sebagai tanda mata kenang-kenangan.

Pesanan beliau kepada pelajar ialah tidak lain tidak bukan supaya mereka terus fokus terhadap proses pembelajaran bagi menyerlahkan bakat, potensi dan fakulti dalam diri masing-masing. En. Phoon turut menggesa pelajar SMI supaya sentiasa berbangga dengan sekolah yang menjadi perhatian masyarakat ini. Ujar En Phoon, pelajar SMI akan sentiasa berada di hati walaupun beliau bersara...

No comments:

Post a Comment