TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI LAMAN INI

Maklum balas dialu-alukan. Sila klik pada comment.

Atau e-mel: amrinajr@gmail.com

(sila klik foto dalam setiap masukan untuk paparan skrin penuh)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Minal 'a 'idin wal fa idhin

Kullu am wa antum bi khair

Maaf Zahir dan Batin

Tuesday, January 17, 2012

PELAJAR PRAUNIVERSITI TERIMA "ANGPAU" (BOOK VOUCHER FOR SIXTH FORM)

Ipoh, Selasa: 17.1.2012 / 23 Safar 1433

Menjelang perayaan tahun baharu Cina, pelajar tingkatan 6 seluruh negara menerima khabar gembira. Baucar RM200 yang ditunggu-tunggu akhirnya sampai ke tangan mereka. Kalau tahun 2011 mereka menyerahkan wang yuran kepada guru tingkatan, kali ini ini giliran guru tingkatan pula menyerahkan baucar buku 1Malaysia.
Sejumlah 190 orang pelajar tingkatan 6 Atas SMK St. Michael, Ipoh (SMI) ialah antara kira-kira 50,000 orang calon STPM 2012 menerima baucar buku 1Malaysia yang membabitkan peruntukan keseluruhan RM10 juta. Amaun yang sama turut dinikmati oleh pelajar matrikulasi, politeknik dan universiti. Bagi memastikan baucar itu dimanfaatkan sebelum 30 Mac ini, pelajar dikehendaki mencatat nama dan nombor kad pengenalan pada baucar berkenaan.

Pelajar harus menebus baucar berkenaan sebelum tarikh luput. Mereka juga diingatkan supaya baucar itu bebas daripada sebarang contengan atau rosak bagi mengelakkan ia ditolak oleh kedai buku yang disenaraikan oleh pihak kementerian pelajaran. Selamat membeli buku...

No comments:

Post a Comment